Termeni si conditii
TERMENI SI CONDITII
Pentru o folosire in bune condiții a siteului se recomanda citirea cu atenție și înțelegerea a termenilor și condițiilor.Daca sunteți in vizita pe site sau/și adăugați un produs in cos, înseamnă că sunteți de acord și acceptați termenii și condițiile siteului dayov.ro. Acest magazin online este administrat de SC Dayov Logistik SRL, avand rol de vânzător, care este înregistrat la Registrul Comerțului Iași cu Nr J22/3983/2021, cod fiscal RO 45242810, telefon 0743469676, cont bancar la Raiffeisen Bank IBAN RO35RZBR 0000 0600 2316 5400. Persoana fizica sau juridica care achiziționează un produs de pe situl dayov.ro va fi denumita in continuare Client. In acest context, folosirea și/sau vizitarea acestui site denotă acceptarea termenilor și condițiilor si are rol de contract cu clientul. SC Dayov Logistik SRL are dreptul de a modifica oricând aceste prevederi fara nici o altă notificare.
DREPTURI DE AUTOR
Întregul conținut al siteului dayov.ro este proprietatea vânzătorului SC DayovLogistik SRL și este apărat de legile in vigoare privind dreptul de autor. Astfel, folosirea, copierea paragrafelor, fotografiilor, etc se pedepsește conform legilor in vigoare. Acestea se pot folosi doar cu acordul dat în scris de către vânzător.
SECURITATEA DATELOR PERSONALE
Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de SC Dayov Logistik SRL numai în măsura regulamentului (UE)2016/679-GDPR.
ACURATETEA INFORMATIILOR
La încărcarea produselor pe site folosim o atenție primordiala pentru preturi, imagini, detalii tehnice.Totuși pot apărea inadvertente care nu sunt imposibile. Drept urmare vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru cele de mai sus iar in eventualitatea in care apar aceste erori, vanzatorul își rezervă dreptul de a anula livrarea produsului cu obligativitatea de a anunța telefonic clientul in cel mai scurt timp de eroarea apărută. Deasemenea imaginile prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu iar produsele livrate pot diferi datorita culorilor sau aspectului grafic. SC Dayov Logistik SRL nu își asumă responsabilitatea pentru descrierea produselor prezentate pe dayov.ro însă datorită legăturii stranse între furnizor și vânzător, datele tehnice, grafica sau imaginile sunt identice cu cele prezentate pe situl dayov.ro.
TERMENI DE LIVRARE
Vânzătorul nu poate fi tras la răspundere pentru alte cheltuieli (comisioane bancare, transport, nelivrarea sau livrarea în condiții neglijabile ale produsului). Orice colet care pleacă de la SC Dayov Logistik SRL este verificat manual și vizual după care se pozează pentru acoperirea eventualelor daune din cauza curieratului. Unele produse pot fi defecte din fabrica. In acest caz SC Dayov Logistik SRL nu răspunde de eventualele defecțiuni ale produselor cumpărate de pe situl dayov.ro. iar in cazul in care este nevoie de reparatie sau înlocuire, acestea cad în sarcina furnizorului -importator. Toate produsele sunt noi și sunt însoțite de certificatul de garanție original emis de importator. In caz de dauna, valoarea maximă ce poate fi plătită de SC Dayov Logistik SRL oricărui client este valoarea sumei încasate de la acel client. Lansarea unei comenzi (telefonic, email sau alte metode) nu presupune încheierea și acceptarea contractului la distanta. Încheierea acordului contractului de vânzare cumpărare se face doar atunci când clientul își dă acordul de achiziție in urma unei confirmări telefonice sau pe email. Mesajele trimise automat de sistem nu confirmă existența produsului pe stoc. Asta înseamnă că comenzile sunt preluate automat în sistem dar numai la confirmarea disponibilitatii pe stoc sunt acceptate și onorate.
La coletele cu greutate de până în 10kg ,si care nu depaseste plafonul de 399 lei,costul de transport este de 22 de lei in aria de acoperire a transportatorului Cargus,DPD,Fan Curier,cu exceptia bateriilor moto si auto ,acestea determinand un regim special de transport. La coletele ce depășesc 10kg,costul de transport va fi simulat in sistemele firmelor de curierat,dupa care va fi comunicat clientului. Pentru produsele comandate in zona orașului Iași livrarea este personala dar numai după achitarea pretului produsului in contul bancar.
PRETURI
Toate produsele sunt cu preturi finale și conțin TVA, insa nu conțin cheltuielile de transport. In momentul confirmării comenzii prețul stabilit de consultantul de vânzări va fi același cu cel de pe factura.
DURATA LIVRARE
Livrarea produselor poate varia ca timp,din multiple cauze(transport,stocuri furnizori,greutatea produslui),si pleaca de la 12 ore pana la 72 ore, in aria de acoperire a trasportatorului(curier). Produsele cu greutate mai mare de 10 kg pot înregistra timpi mai mari de livrare. Deasemenea pot fi întârzieri de transport în funcție de activitatea interna a serviciilor de transport care nu depind de SC Dayov Logistik SRL.
CONDITII TRANSPORT GRATUIT
. Produse cum ar fi statii radio,accesorii statii radio,beneficiaza de trasport gratuit la sume ce depasesc 399 lei.
La achizitia bateriilor care depasesc 10kg,costul de transport se comunica dupa simularea greutatii in sistemele de curierat rapid,cum ar fi CARGUS,FAN COURIER,DPD,deoarece necesita si o manevrabilitate mai atenta din partea firmelor de curierat.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achizitionate.
POLITICA DE VANZARE ONLINE
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
DESCHIDERE COLET
Serviciul deschidere colet poate genera costuri suplimentare, dar acestea sunt binevenite. Nu oferă insa posibilitatea de a testa produsul ci doar verificarea acestuia pentru spărturi, rupturi, etc. iar acolo unde apar aceste daune este de recomandat refuzarea coletului și completarea unui proces verbal in prezența curierului. Orice reclamație ulterioară legat de cele de mai sus nu se ia în considerare.
RETURNAREA PRODUSELOR
Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără justificări, fara alte costuri decât cele de transport și cele prevăzute în art13 alin (3) și art 14 (din OUG Nr 34/2014) in termen de 14 zile din momentul in care intra in posesia produsului. In momentul returnării, produsul trebuie sa fie în aceeași stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, sa nu prezinte urme de rupturi, zgarieturi, deteriorari, lovituri, urme vizibile de folosință, cu etichetele și documentele intacte (factura, bon fiscal, certificat garanție). Dreptul de retragere in 14 zile cu plate transportului se aplica doar persoanelor fizice. Persoanele juridice nu beneficiaza de drept de retur,decat cu acordul scris de catre ambele parti, si doar in termen de 3 zile lucratoare.
La achizitia unei baterii,se impune masurarea locasului de intrare la motocicleta,scuter sau alte vehicule.
Nu ne asumam raspunderea daca,bateria a fost comandata fara a verifica dimensiunile locasului de intrare(ASEZARE) lungime=?,latime=?,inaltime=?,aceasta sarcina apartine EXCLUSIV cumparatorului,indiferent daca este comandata pe site,telefonic sau WhatsApp.
Bateriile sunt de mai multe feluri,iar in cazul celor care trebuiesc activate cu acidul primit in colet si ulterior se constata ca bateria nu e compatibila cu locasul (asezare) in motocicleta,scuter,barca,carucior electric,scuter electric,NU SE RETURNEAZA,aceastea fiind considerate ca folosite odata ce au fost activate.
In acelasi timp,ne rezervam dreptul de a respinge orice baterie pentru retur in termenul de 14 zile de la primirea coletului,daca prezinta pe borne urme de folosinta,filet de strangere uzat,murdara,carcasa deterioarata,zgariata.
Produsele la care clientul renunță trebuiesc predate personal către SC DAYOV LOGISTIK.SRL sau unei persoane autorizate (curier), de preferat același cu care a fost livrat, fara întârziere nejustificată și în decurs de maxim 14 zile de la notificarea în scris că se va retrage din contract. Deasemenea, in cazul unui produs cu defect din fabrica clientul este de acord că nu este posibilă repararea si trebuie să accepte înlocuirea produsului cu unul identic sau restituirea prețului de achiziție. Daca la primire returului, in urma inspectării produsului, se constată că acesta nu mai corespunde revânzării, nu este intact, cu ambalaj original, factura, chitanța, certificatul de garanție, unele etichete, urme de lovituri, îndoituri, urme evidente de uzura, vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza produsul inapoindu-l clientului cu explicațiile necesare.
LITIGII
Orice litigiu apărut între client și vânzător va fi rezolvat pe cât posibil pe cale amiabila iar in cazul in care nu se va reuși stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instanțelor de judecată de pe raza municipiului Iași. Clientul își asumă in totalitate aceste riscuri din momentul in care își exprimă acordul fata de acest contract la distanta.