Cablu cu prindere fixa Avanti Nova DV

Cablu cu prindere fixa Avanti Nova DV

Cablu cu prindere fixa pentru antenele Avanti Nova ,mufa UHF mama ,mufa N si prindere DV,fluture cromat

 

82,00 lei

Dacă achiziționați acest produs, veți câștiga 8 Puncte in valoare de 0,80 lei!
  • Transport gratuit la toate produsele peste 399 lei pentru produsele in limita a 10kg si la produsele semnalizate cu sigla de transport gratuit
  • Livrare rapida in 24-48-72 ore
  • Plata in rate prin Alpha Bank si Banca Transilvania
  • 2% Discount la plata prin OP/Transfer bancar
  • Toate produsele sunt noi și sunt însoțite de certificatul de garanție original
  • Retur in 14 zile

Plateste in siguranta online:

Descriere produs

Cablu cu prindere fixa Avanti Nova DV

Cablu cu prindere fixa pentru antenele Avanti Nova ,mufa UHF mama ,mufa N si prindere DV,fluture cromat

Cablu cu prindere fixa pentru antenele Avanti Nova ,mufa UHF mama ,mufa N si prindere DV,fluture cromat

Antena este elementul care capteaza si emite undele radio. Indiferent de performantele si pretul statiei, fara o antena adecvata aceasta este inutila. Pentru fiecare frecventa in parte lungimea antenei este vitala. In CB, cea mai scurta antena adecvata din punct de vedere fizic ar trebui sa aiba 2,75m. In practica, din cauza ca este prea mare, se folosesc antene mai mici, iar lipsa de lungime se compenseaza folosind o bobina. Singurul rol al bobinei este de a „pacali” statia. Din pacate ca cu cat se micsoreaza antena, cu atat ii scade eficacitatea.

Prinderea antenei pe masina se poate face cu talpa magnetica sau cu montura fixa.

Cablu cu prindere fixa Avanti Nova DV

Cablu cu prindere fixa pentru antenele Avanti Nova ,mufa UHF mama ,mufa N si prindere DV,fluture cromat

Talpa magnetica poate avea diametrul intre 120mm si 160mm si are marele avantaj ca se poate demonta oricand de pe masina. Cu cat e mai mare cu atat rezista la viteze mai mari si poate sustine o antena mai mare. Prinderea fixa necesita fie gaurirea caroseriei fie folosirea de elemente ajutatoare pentru prindere.

Discutiile despre antene pot deveni foarte tehnice, dar ce e important sa stim e ca orice antena are nevoie de o „contragreutate” suficient de mare. Cu cat antena e mai mica cu atat contragreutatea trebuie sa fie mai mare. Suna tehnic dar e simplu.

Antena in aer e 0. Are nevoie de un plan de masa, care in cazul nostru il reprezinta masina (caroseria). Antena cu un plan de masa mai mare (contragreutate mai mare), va fi superioara intotdeauna fata de una cu un plan de masa mai mic. Astfel, antenele montate pe masini au nevoie de o suprafata metalica cat se poate de mare “sub” antena. Cel mai indicat loc este mijlocul geometric al pavilionului, dar nu este practic.

Atunci se apeleaza la talpile magnetice sau la instalarea fixa in locuri mai protejate chiar daca se pierde din randament. Aici, discutiile sunt multe. Indiferent de reclama comerciala pentru un anumit tip de antena, intre doua antene, cea care va radia mai bine (va avea un randament mai bun ), va fi cea care are tija mai lunga.

In practica CB-ului se folosesc antene cu polarizare verticala in configuratii λ/4 , 5λ/8 si λ/2. Aceste antene in general nu sunt prereglate, ca atare dupa montare necesita o ajustare

Recenzii