Cablu cu prindere fixa Avanti AV1 lungime 5,2m,mufa UHF mama si mufa PL

98 lei

Dacă achiziționați acest produs, veți câștiga 9 Puncte in valoare de lei!
  • Transport gratuit 'peste 399 lei (in limita a 10kg) si pentru produsele semnalizate cu Transport Gratuit
  • Livrare rapida in 1-2 zile
  • Plata in 6 rate prin Alpha Bank si Banca Transilvania
  • Toate produsele sunt noi și sunt însoțite de certificatul de garanție original
  • Retur simplu in 14 zile

Plateste in siguranta online:

Descriere produs

Cablu cu prindere fixa Avanti AV1 lungime 5,2m,mufa UHF mama si mufa PL

Cablul Avanti AV1 este destinat montarii antenelor radio CB cu mufa PL pe suporti de prindere fixa.
Lungimea de 5.2 m a acestuia va ofera libertate in alegerea modului de amplasare a antenei, iar structura sa de tip multifilar confera flexibilitate si rezistenta mai mare in timp.

Cablu cu prindere fixa Avanti AV1 mufa UHF mama si mufa PL

Antena este elementul care capteaza si emite undele radio. Indiferent de performantele si pretul statiei, fara o antena adecvata aceasta este inutila. Pentru fiecare frecventa in parte lungimea antenei este vitala. In CB, cea mai scurta antena adecvata din punct de vedere fizic ar trebui sa aiba 2,75m. In practica, din cauza ca este prea mare, se folosesc antene mai mici, iar lipsa de lungime se compenseaza folosind o bobina. Singurul rol al bobinei este de a „pacali” statia. Din pacate ca cu cat se micsoreaza antena, cu atat ii scade eficacitatea.

Prinderea antenei pe masina se poate face cu talpa magnetica sau cu montura fixa.

Cablu cu prindere fixa Avanti AV1 mufa UHF mama si mufa PL

Talpa magnetica poate avea diametrul intre 120mm si 160mm si are marele avantaj ca se poate demonta oricand de pe masina. Cu cat e mai mare cu atat rezista la viteze mai mari si poate sustine o antena mai mare. Prinderea fixa necesita fie gaurirea caroseriei fie folosirea de elemente ajutatoare pentru prindere.

Discutiile despre antene pot deveni foarte tehnice, dar ce e important sa stim e ca orice antena are nevoie de o „contragreutate” suficient de mare. Cu cat antena e mai mica cu atat contragreutatea trebuie sa fie mai mare. Suna tehnic dar e simplu.

Antena in aer e 0. Are nevoie de un plan de masa, care in cazul nostru il reprezinta masina (caroseria). Antena cu un plan de masa mai mare (contragreutate mai mare), va fi superioara intotdeauna fata de una cu un plan de masa mai mic. Astfel, antenele montate pe masini au nevoie de o suprafata metalica cat se poate de mare „sub” antena. Cel mai indicat loc este mijlocul geometric al pavilionului, dar nu este practic.

Recenzii