Antena statie radio Avanti VOLO,1,30m,fara cablu de prindere fixa(contine bobina,spic si fluture)

Antena statie radio Avanti VOLO,1,3M,fara cablu de prindere fixa(contine bobina,spic si fluture)

128,00 lei

Dacă achiziționați acest produs, veți câștiga 12 Puncte in valoare de 1,20 lei!
  • Transport gratuit la toate produsele peste 399 lei pentru produsele in limita a 10kg si la produsele semnalizate cu sigla de transport gratuit
  • Livrare rapida in 24-48-72 ore
  • Plata in rate prin Alpha Bank si Banca Transilvania
  • 2% Discount la plata prin OP/Transfer bancar
  • Toate produsele sunt noi și sunt însoțite de certificatul de garanție original
  • Retur in 14 zile

Plateste in siguranta online:

Descriere produs

Antena statie Radio CB Avanti Volo,1,3m fara magnet, cu bobina, spic si fluture, 0.3m, rabatabila. Putere maxim suportată: 600 W SWR:  ≤1.2,gain:  4 dB. Contine: bobina, spic si fluture.

Caracteristici Avanti Volo 1.3m:

  • Tip:  priză mediană
  • Polarizare:  liniară verticală
  • Gama de frecvență:  27-28.5 MHz
  • Număr de canale:  180
  • Putere maxim suportată: 600 W
  • SWR:  ≤1.2
  • Câștig recepție:  4 dB
  • Impedanța:  50 Ω
  • O antena pentru statie auto are rolul de a capta si emite unde radio, avand un rol foarte important in calitatea semnalului emis si receptionat de statia auto.
  • Pentru un autoturism, antena optima din punct de vedere lungime/performante este ML-145, care are aproximativ 1,6m. O antena mai mare, desi este mai buna, poate fi incomoda. O antena mai mica este mai slaba spre foarte slaba. O antena de pana in 0,8m este foarte slaba. O antena de minim 0,8-1m pana in 1,2-1,3m este folosibila. Ce este peste 1,4-1,5m incepe sa fie buna spre foarte buna.

     

    Prinderea antenei pe masina se poate face cu talpa magnetica sau cu montura fixa.

    Talpa magnetica poate avea diametrul intre 120mm si 160mm si are marele avantaj ca se poate demonta oricand de pe masina. Cu cat e mai mare cu atat rezista la viteze mai mari si poate sustine o antena mai mare. Prinderea fixa necesita fie gaurirea caroseriei fie folosirea de elemente ajutatoare pentru prindere.

    Discutiile despre antene pot deveni foarte tehnice, dar ce e important sa stim e ca orice antena are nevoie de o „contragreutate” suficient de mare. Cu cat antena e mai mica cu atat contragreutatea trebuie sa fie mai mare. Suna tehnic dar e simplu.

    Antena in aer e 0. Are nevoie de un plan de masa, care in cazul nostru il reprezinta masina (caroseria). Antena cu un plan de masa mai mare (contragreutate mai mare), va fi superioara intotdeauna fata de una cu un plan de masa mai mic. Astfel, antenele montate pe masini au nevoie de o suprafata metalica cat se poate de mare “sub” antena. Cel mai indicat loc este mijlocul geometric al pavilionului, dar nu este practic.

Recenzii